(Javno vprašanje predsednici države na podlagi izkušnje pobudnice za sklic izredne seje DZ v imenu tistih, ki dvomimo v dobronamernost mednarodnih organizacij in ignorance slovenskih oblastnih struktur) Poslano medijem 23. 11. 2023
Od 4. junija 2023 sem mag. Mimi Zajc zbirala podpise pod Zahtevo za sklic izredne seje državnega zbora v zvezi s sprejetimi sklepi na 75. seji skupščine Svetovne zdravstvene organizacije (v nadaljevanju: WHO) maja 2022.
Že od razglasitve pandemije v letu 2020 smo nekateri opozarjali na zavajanja, manipulacije in netočnosti, ki jih je prakticirala WHO. Veliko je bilo opozoril o spremembah definicij tako glede pandemije, epidemije, cepiv, bolezni. 2022 so nekateri začeli opozarjati na spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR) in same pogodbe (WHA CA+).
Postopki sprejemanja dokumentov je bil v letu 2020 na predlog Organizacije združenih narodov spremenjen in se v vseh teh mednarodnih organizacijah sklepi sprejemajo s tacit consent (tihim pristankom). To pomeni, da so sklepi sprejeti, če država članica izredno ne sporoči, da se s sklepi ne strinja. Tišina pomeni sprejem, ne glede na to, da sklepe, resolucije, priporočila sprejemajo neizvoljeni uradniki, ki so jih v te organizacije imenovale države članice in so praviloma podporniki trenutnih oblastnih struktur in tako od njih odvisni.
Konec novembra 2023 se izteče rok za tihi pristanek sprejema amandmajev, ki spreminjajo IHR in so bili sprejeti maja 2022 na 75. zasedanju WHO.
Glede na to, da ti amandmaji niso bili dani v razpravo, pravzaprav v Sloveniji ljudje niso bili obveščeni, kakšne so posledice takega samovoljnega spreminjanja pravil in seveda tudi kakšna je sprememba pogodbe z WHO, sem se odločila, da pozovem predsednico DZ in predsednico RS, da pristopita k sklicu izredne seje DZ, na kateri bi obravnavali te sklepe in bi o podpori ali zavrnitvi odločal DZ.
Na podlagi 85. člena Ustave RS predsednica DZ mora sklicati, če to zahteva najmanj četrtina poslancev ali predsednica republike.
Zaradi neodzivnosti predsednice DZ sem se odločila in 4. junija 2023 oblikovala obrazec Zahteva za sklic izredne seje DZ. Obrazec je pripravljen v skladu z določili drugega odstavka 16. člena Zakona o referendumu in ljudski iniciativi (Uradni list RS, št. 26/07 – uradno prečiščeno besedilo, 6/18 – odl. US in 52/20).
Obe predsednici sem obvestila o zbiranju podpisov, vendar se je odzvala le predsednica DZ. Po zbranih 4.316 podpisih sem obe predsednici o tem obvestila, pa se je odzvala le predsednica DZ, ki mi je sporočila, da se z menoj ne želi srečati, vendar je o zahtevi obvestila vodje poslanskih skupin.
Po tem obvestilu sem tudi vodjem poslanskih skupin predlagala, da se o tem izjasnijo, vendar odgovora nisem prejela.
Še bolj zaskrbljujoča pa je izkušnja, ki sem jo kot zaskrbljena državljanka dobila od predsednice države. Njena ignoranca je višek »demokracije«, pravne države in sodelovanja državljanov. Obljube pred volitvami in prisega ob nastopu funkcije je v posmeh vsem, ki ste jo volili.
Sprejeti odgovornost in priseči kot predsednica vseh državljanov te države pomeni odgovornost delovati v dobrobit vseh nas.
Predsednica je prisegla, da bo spoštovala ustavni red, da bo ravnala po svoji vesti in z vsemi njenimi močmi delovala za blaginjo Slovenije. To, sem pričakovala, da pomeni tudi so-delovanje s tistimi, ki imajo drugačen pogled, se zavzemajo za skupno dobro na nov, drugačen ali inovativen način ali da bo vsaj poslušala ljudi, ki jih skrbijo odločitve oblasti brez njihovega sodelovanja.
Dne 17. 11. 2023 sem v glavno pisarno posredovala podpise in dopis, ki sem ga naslovila na predsednico RS. Do danes, 23. 11. 2023 se ni odzval nihče iz njenega kabineta.
Ignoranca 4.316 podpisnikov iz vse Slovenije pomeni, da gospa predsednica RS ni predsednica vseh nas, temveč predsednica ljudi po njeni izbiri. Ostali očitno nimamo pravice izražanja mnenja, skrbi in/ali sodelovati v oblikovanju skupnega dobra.
Vse bolj je, vsaj nekaterim, jasno, da delovanje oblasti ne glede na politično opredeljenost, nima veliko zveze z delovanjem za skupno dobro vseh nas. Da pa predsednica države, ki ima pravzaprav edina možnost preverjanja političnih in strokovnih stališč preko instituta izredne seje DZ (za kar ima pravno osnovo v 85. členu Ustave RS) ni pripravljena izkoristiti te pravice in posledično tudi dolžnosti, je v bistvu izdaja ljudi, ki mislimo drugače.
Rok za sprejem odločitve je 30. november 2023 in vedno bolj očitno je, da sta se predsednici Državnega zbora RS in Republike Slovenije obrnili stran od ljudi.
Očitno je čas, da dojamemo iluzijo politik in politikov, volitev, priseg najvišjih predstavnikov oblasti.
ROK ZA ZAVRNITEV AMANDMAJEV JE 30. NOVEMBER 2023.
Priložila sem scan dokumentov, ki sem jih oddala v predsedniški palači:
Poziv-predsednici-za-izredno-sejoDopis-vodjem-poslanskih-skupin-da-zahtevajo-sklic-izredne-seje-november-2023